Ben yoğurt yapıp mayaladıktan sonra mikrodalga fırınım var onun içinde bekletiyorum 7-8 saat durduktan sonra dolaba kaldırıyorum ekşime bozulma falan olmadı şimdiye kadar ama mesela geceye denk geliyorsa o 7-8 saat bekleme süresi alarm kurup kalkıyorum geçirmiyorum o süreyi