Heycanligebe ben de şimdi 34.haftadayim ara ara baş ağrım oluyor ama uyku düzensizliğinden oluyordur diye düşünüyorum tansiyon normal çok şükür. Son haftalar biraz zor geçecek sanırım sağlıkla yavruları kucağımiza alalım da inşaallah şifa olur onlar bize ☺