16 Mayıs adet tarihim. 21 Haziranda testim pozitif çıkar çıkmaz doktora gittim. Ultrasonda kese görünmedi. Aynı gün kan testi verdim Beta hCG değerim 850 çıktı. 6 gün sonra tekrar kontrole gittim 27 Haziranda yani iki gün önce, şimdi kese göründü GS 7.2mm içinde embriyo görünmedi. 9 gün sonra tekrar gelin embriyo görürüz dedi doktor. Bu süreç normal mi herkeste aynı mı seyrediyor? polikistik over var bu süreçte etkili midir bilmiyorum.