Ben bacak kramplarım için istemiştim doktordan ilk verdiğinin adını hatırlamıyorum ama suya karıştırılıp içilen tarzda bir magnezyumdu kendi vücudum için onun bir faydasını göremedim belki o şekilde kullanıp iyi gelen de vardır ama sonradan hap şeklinde magosit aldım çok şükür içtiğim gecelerde kramp yaşamıyorum içmeyi unutursam yine kasılıyor ama bacaklarım onun haricinde kasılmaya yönelik bir fikrim yok ama