Birikii canım merhaba tüp bebek ikizlere hamileyim. Çift embriyo transfer edilmişti benim 10 haftalık olduk bugün doktorum tek plesantan var ama ayrı keselerde dedi çok şaşkınım çift yumurta ikizlerim tutmamış mı oluyor şimdi noluyor. İlk keseleri gördüğümde de ayrı ayrı yuvarlak keselerdi yani