Benim yüzük testinde erkek çıktı, makas bıçak şeyinde erkek çıktı, tatlı yersen oğlun olacaktır dediler heppp tatlı yedim hala da yiyorum, detaylı ultrasona gittiğimde ebe tam erkek göbeği demişti karnımı görünce, çin takviminde de erkek çıkmıştı ve oğlum olacak😂 tesadüfen mi artık bilmiyorum ama hepsi tuttu