Bugun kontrolum vardi 30. Haftadayim 29. Haftada da gitmiştim bebeğim 1.370 gr geçen haftada ayni kilodaydi yani hiç kilo almamış ve karnim çok sertleşmişti doktorum çok erken daha karin sertleşmemesi lazim dedi tahliller yapildi idrarda enfeksiyon çıktı nst bakildi karin ve bacak arasinda bosluk var denildi sizin nasil durumlariniz boyle seyler yasayipta saglikli dogum yapan varmi