TwoPearls 1 aylık bebeğim kaç damla vermek gerekiyor büyük kızımda da kullanmıştım ama unuttum. Bir de gaz ve kaka sorunu için zeytinyağı masaj dışında önerisi olan var mı özellikle kabızlık için.
tatlibebegim_ TwoPearls 5 damla kullanıyoruz biz 1 aylıktan beri 2 aylık olduk, kabız içinde kulak çöpünü zeytinyağına batırıp popo deliğine hafifçe değdirin yapar hemen
Deletedmom_72 TwoPearls popoya değdirmek yerine içirebilirsin 1 aylıkken doktor ver demişti 1 çay kaşığı kadar doğal prebiyotik
Selma2412- Zehrabbp iyi geldi mi canım biz nurse harvey kullandık bir kutu bitti bitiyor ama çok ağlıyor kıvranıyor resmen bir de biagaia önerdi iyi gelir mi acaba o ağladıkça bende onunla ağlıyorum 39 günlüğüz
Zehrabbp Selma2412- oda nasıl iyi geldi kızım 1.5 aylıktı sabaha karşı en erken 3de uyurdu bu damladan sonra baya geldi kendisine şiddetle tavsiye ederim ama şu var günlük atlama sakin 3 gün sürüyor tam düzene girmesi ondan sonra çok rahat gazını çıkardı rahatladı
Selma2412- Zehrabbp ayy inşaAllah canım 🥺 günde bir defa 5 damla dedi doktor mesela aç mı tok mu olmalı günün hangi saatinde olmalı mesela gündüz daha çok kıvranıyor bebeğim
Zehrabbp Akşam 8 de ver çünkü etki etmesi iki saati buluyor bebek rahatlayıp kendi uyuyor zaten ben çok faydasını gördüm Hatta bir şişe daha var onuda gelecek bebeğime kaldırdım