Guzelanne56 Aslında iki kere hamile kaldım ilkinde daha zayıftım malesef birinci bebeğim 8. haftada kalp atışı durdu,ikinci bbebeğim tüpte kaldı ve tüpümde gitti.
Ve şu insanlar varmı insanlar bi anda her kes doktor kesiliyo başma anlayan anlamayan konuuyo.
Doktor duphaston verir bana hep kötü ilaç değil hep adet olurum onunla.Bi kere yarina verdi olmadım sonra duphaston verdi oldum.şimdi duphaston içtim biteli 12 gün oldu olmadım.1 kutu daha verdi.Böyle olunc çok korkuyorum erken menopozamı girdim diyorum