Fbd Bugün son kan değerlerimi verdim 10.9 çıktı doktorum düşük değer hemen iğneye başlayalım dedi 39. Haftadayım neden öyle dedi kafam karıştı o kadar kötü durumdamıymki gerçekten
bulutunannesi33 Fbd brnmkı 7 gunde ıkı kere ılac alıyrm yukselmezse damardan tedavı yatıs yapıcam dedı