Merhabalar 22 aylık kızım var ve hamileyim kızımın başından bu ayım başında talihsiz bı olay geçti lavabo açıcı içti ( emin değilim) kahvaltı hazırlarken benim yanıma geldi elinde paketle ağzı ve dili kızarmıştı kustu 4 gün araştırma Hastanesi’nde tedavi gördük çok şükür şuan iyi görünüyor 4 temmuzda başlıkta yazdığım görüntülemeyi olacak acaba buna benzer bir olay yaşayan var mı bu görüntüleme nasıl oluyor sağlıkçı anneler falan var mı ?