Bugün randevu almak için aradığımda muayenenin 1250 lira olduğunu söylediler 900 tl olan muayene 1250 ye çıkmış 1 Temmuz itibari ile ve doğuma da zam gelmiş 32 haftalık hamileyim ve ilk günden beri oraya muayene oluyorum bizim maaşlarımıza zam gelmemesine rağmen hastahaneye neden zam geliyor acaba hastahanemi değiştireceğim daha uygun fiyatlı memnun olduğunuz hastahaneleri yazar mısınız Avrupa yakası ?