Dilruba92 Daha önce biride yazmıştı bende aynı sorunu yaşıyorum doktora gittiğim de 8+6 haftalıktı ama kese 7+3 görünüyordu hcg kontrolü yaptılar 36000 cıktı doktor normal dedi boş gebelikte çok yükselmezmiş geç döllenme olabilir dedi cuma günü randevum var 10+6 olmuş olucak inşallah görürüm böyle bir sıkıntı yaşayan var mı acaba
Umre5858 Dilruba92 6 haftamda kese göründü bebek görünmedi, 10 gün sonra tekrar gel dedi ben biraz sabrettim 9 haftamda gittim hem bebeği hem kalp atışını duydum.. kötü düşünme inşallah biran önce görüp duyarsın, tavsiyem biraz geçirip öyle gitmen ☺️
Dilruba92 Nznsmsk kese göründü 24 milim di ama bebek görünmedi bu cuma gidicem 10+6 olucak inşallah görürüm
cansubsrr Nznsmsk Valla bende gittim 8 haftalık kese var ama bebek yok dendi . Bi hafta sonra tekrar gel dedi bende bi özele gidicem baktırıcam
Bussell Canım bende 7. Haftada gittim kese oluşmuştu ama bebek yoktu 9. Haftada hem bebeğimi gördük hemde kalp atışını dinledik inşallah sende bu gittiğinde kalp atışınıda dinlersin
Dilruba92 Cyla2014 Yok kalp atışı dinlemedi herkes başka doktora git dedi ondan başka hastaneden randevu aldım inşallah görürüm gittiğimde
Dilruba92 cansubsrr bencede başka doktora kesin gidin banada herkes başka doktora git dedi insallah sağlıklı bir sekilde görürüz bebeklerimizi