Cyla2014 cicektuanna 2 gün önce yaptırdım ense kalınlığını hatırlamiyorum normal dedi söyledi de unuttum. Boyu da 6cm az fazla
Pinarclk cicektuanna cuma günü sonuclar cıkacak. Ölçümde sıkıntı yok ama tahliller de önemli. Sonucta bir oran cıkacak ortaya. İnş herkesin temiz cıkar.
cicektuanna ben de kan sonucunu bekliyorum ultrasonda crl 63 - nt 1,1 çıktı kan da çıkmış ama bana 1 hafta sonra çıkar dedi anlamadım acaba başka sonuçlarda mı eklenecek . netten baktım az önce
Hasretttt Bende yaptırdım sonucum çıktı çok şükür hiçbir sorun yok normal dediyse korkma banada aynısını söyledi söylediği gibi çıktı.