Suleguzel Çok teşekkür ederim, maalesef öyle sezaryenden sonra, normal doğum riskli çünkü kimse bu riske girmek istemiyor, ama bebeğin ve annenin sağlık sorunu gayet iyiyse bende isterim tabii, ama bütçe sorunu var maalesef, Sağlıkla gelsin yapacak bir şey yok. 😊