gulfer29 Esrashshshssh yattığım sürece sorun yok ayakta biraz fazla kalınca veya iş yapınca suyum geliyor hemen
Teacherblue Esrashshshssh bebek aşırı kasılıyor içerde yaa sizin de öyle mi. Özellikle akşamları karnım aşırı sertleşiyor bir de toplanıyor.
Eftelya-129 Esrashshshssh çok yorucu sıcak zor benimde bugün 30. Haftam çok kasıyor kendini sertleştiriyo
Nskan gulfer29 ay o gelen suyumuz mu 🤣 delicesine akıntı bıktım vallahi zararlı mı acaba öyle ara ara suyun gelmesi o zaman ?
Gizemoztrk Nskan bebeğin suyu değildir hergün gelen su gibi akıntı oluyor bende 35. haftamdayım 30 haftadan beri geliyor su değil yani endişe etmeyin :)
gulfer29 Nskan bebeğin su seviyesine baktırmanız lazım benim suyum sınır da riskli gebeyim . Erken doğum olabilir diye kontrole haftalık gidiyorum
gulfer29 Gizemoztrk su mu akıntı mi olduğu anlaşılmıyor zaten ikisi de aynı gdjgwmp. Doktora görülmekte fayda var
gulfer29 Teacherblue evet eminim daha önce yatış da yaptım hastanede. Doğum kadar antibiyotik kullanacağım. 1 hafta ara ile
Eftelya-129 Teacherblue bnde 30. Haftadayim benim de çok kasıyor kendini taş gibi yapıyor yoruyor beni uzanınca biraz iyi gibi kalkınca zor kalkiyom
_Minik_ Teacherblue Eftelya-129 magnezyum kullanmanıza rağmen öyle oluyor değil mi? Ben kullanıyorum ama yine oluyor
Hulo2105 Esrashshshssh 32. Hafta 💕 yatarken benden iyisi yok ama ne zaman dönsem ya da ayağa kalksam ahh uhh diyorum yürüyemiyorum😂
ebru1221_ Esrashshshssh bel ağrısı, pelvik ağrısı, devamlı yorgunluk hissi, +2 erkek çocuğuyla uğraşıyorum bu arada 🫠
Eftelya-129 _Minik_ kullanmıyorum bn çok kötü bı tadı var imkansız kulanamiyorim hata hiç bir ilaç kullanmıyorum
Teacherblue _Minik_ ben düzenli kullanamıyorum magnezyum ama yine de araştır oluyor. Erken doğum riskim de var benim 🥲