Bhrbhr arbustoo aynı problemdeyiz hiçbir sorun yok ama zayıf karnıngeriden geliyor doktor minyondur sorun yok dedi ama ben çok taktım bakalım cumartesi ne çıkacak kontrolüm var
Elifc Bhrbhr bizimde aynı problem sadece minyon bebeğin olucak dedi benmi yetersiz besleniyorum acaba dedim alakası yok dedi doktorum bebeğin yapısı minyon dedi
Cigdem61 Burcu91 33+1’im daha kıyafetleri yıkamaya bugün başladım bi posta attım daha 3 posta var renk renk ayırdım. Sonra ütüye başlıcam. Sonra yerleştirrim çekmecesine. 36 haftada da çantamı yerleştirrim Allahın izniyle. Benim sezaryen olacak 38-39 arası.
Burcu91 Cigdem61 hep o siralarda aliyorlar zaten sezeryana dimi ay iyi bari hazir he4s3yin rabbim bi solukta cocuqumuzu kucaimizq sagliklica almayi nasip etsin