Kızlar 43 günlük bebeğim var ve aile boyu hasta olduk ishal ve kusma kafamı kaldıramıyorum tansiyonum falan yerlerde dün doktor serum taktı su kaybından dolayı birde ilaç yazdı mide bulantısı ve ishal hapı birde toz verdi suya katıp içmelik su kaybından dolayı emzirme döneminde ilaç kullanımı zararlı mı parol dışında bir bilginiz var mı yutmak istemiyorum ama çok da kötüyüm 😔