Bu ay soğan suyu yapmıştım. Adetim 2 gün geçti test yaptım çıkmadı. Gerçekten çok yoruldum arkadaşlar sürekli beklemekten iki çizgiyi aramaktan gözlerim şası oldu 2 senedir çocuk sahibi olmaya çalışıyorum artık ümidim kalmadı. Burdaki çift çizgileri gördükçe moralim bozuluyor. Milletin adeti geçmeden hamile olduğunu öğreniyor heralde 2. Geçti bende çıkardı. Oysa bütün belirtilerim vardı. Artık uğraşmayacağım bakmayacağım inanın çok yoruldum programıda siliyorum