Bebekveben 16 haftalık hamileyim bugün kız olacagini ogrendim ama yüzde 80-90 dedi doktorum . Detayliya kadar degisir mi yoksa alışverişe başlayayım mı
Zynp-ela6 Bebekveben ya şimdi bende şüphelendim yanılma olabiliyormuş o yüzden ayrintiliyi bekliyorum kızım var buna da kkz dediler ben sevindim tabiki esimde aynı şekilde ama eşim ümidi kesmedi bence erkek deyip duruyor 😀
Tugba1tugba Bebekveben ayrıntılıyı bekle bence canm zaten 1 ay kaldı alışverişi ozaman yaparsın ha 1 ay önce ha sonra ne farkedicek
SrpYlmz Bebekveben 13+2 de ben sormadan doktorum kız dedi değişme ihtimalini sormustum çok düşük yüzde 5 falan demişti detaylidada peronatoloji kız dedi şuan 31+3 üm değişmedi çok şukur ☺️🙏🫶🧿
Bebekveben Birmi hadi ya kesin kız mı demisti yuzde vermiş miydi 😅 şimdi kendimi kıza hazırladım degisirse de üzülürüm
Bebekveben Zynp-ela6 bizimde aynı şekilde bir kizimiz var ben kız istiyordum ne yalan söyleyeyim 😊 ama yüzde yüz demedi degisir mi ona göre alışveriş yapayım
Zynp-ela6 Bebekveben valla şuan bende birsey almadım sadece zibin aldim 10 gün sonra falan gideceğim ayrintiliya sanmıyorum emin konuşmuştu ozeldeki de devletteki de baklm olmaz diye de birsey yok 😀
Bebekveben Zynp-ela6 bizim eminde değildi hatta çok uzun sure baktı bacak arası kapalıydı ama bizde görmedik hiç birşey