elif475475 CerenBeydes niye sürekli beta baktırıyorsunuz ki. Ben iki kere baktırıp doktora gittim karnımdan bakmaya başladı artık. 5 hafta ise kese falan oluşmuştur zaten
CerenBeydes teachermomyy23 evet geçtiğimiz salı günü görüldü 1 cm dedi doktor beslenme kordonu oluşmuş dedi
Zseda CerenBeydes ben 3 kere kan verdim sadece düzenli artış olunca biraktim,kese de gorunmustu. Sizin bu değerle kesenin çoktan görünmüş olmasi lazim. Tekrar kana neden ihtiyaç duyuldu ki
Zseda CerenBeydes bu durumu bilmiyorum. Ama kese ve yolk sac olusmussa bence kalp içi bekleyin strese girmeyin hic
CerenBeydes Zseda Temmuz 11 e verdi kalp atışı için inşallah sıkıntı olmaz 2 tane düşük yaşadım çünkü