Yenihms Kızlar hamileliğimin ilk ayındayım sarı bir akıntı geliyor biraz koyu gibi acaba yaşayan var mı düşük falan olabilir mi
Seymalar Yenihms daha bugün doktoruma sordum. Beyaz ve sarı eğer kaşıntı yanma gibi şeyler yoksa normal kabul ediliyormuş ama eğer diğer belirtiler varsa ve yeşile dönükse tedavi ediyoruz dedi ☺️
Alyask Yenihms hayır olmaz bana da varmıştı sarı akıntı enfeksiyon veya mantar olabılır kullanabılırsınız doktorunuz verırse içiniz rahat olsun ☺️
Yenihms Alyask Allah sağsalim kucağımıza almamızı nasip eylesin peki sizin enfeksiyon probleminiz geçti mi
Alyask Yenihms amın insallah evet benım mantar olmuş fıtıl ve krem verdı 3 güne gectı size de gecmıs olsun gidin doktora kullanın ilacı hemen geçecektir 🌺