Kızlar ben ayakta biraz fazla duruyorum çalışırken oturmaya da dikkat ediyorum ayaklarımı yukarı kaldırıp oturuyorum da ama sol ayağım çok kötü ağırıyor üstüne basamayacak hale geliyorum sebebi ne olabilir ? Magnezyum vitamin de alıyorum ama bir işe yaramıyor sol bacağım hamilelik başından beri böyle kramp kasılma geçmedi ne yapılabilir doktoruma söyledim ama bebekle ilgili değildir o diyor.