Asyaninannesi_ Arkadaşlar 25 haziranda adet olmam gerekiyordu 2 gün geçince test verdim 142.64 çıktı 29. Haziran ( bugun ) verdigim teste 298.28 çıktı bu değerler normalmi düşük mü tecrübesi olan arkadaşlar bilgilendirebilirmi
Musel Asyaninannesi_ betayla haftanın alakası yok canım benim kalp atışını duyduktan snra betanında bi değeri yok hatta
Asyaninannesi_ İçimi rahatlattınız çok teşekkür ederim doktor dalga gecer gibi şupheli gebelik olarak degerlendiriyorum betana tekrar bakilacak dedigi icin doktora gitmeye korkuyorum acikcası bugunde kendim acilden verdim kanı
Musel Asyaninannesi_ doktorunuzu değişin nefret ediyorum bu tür doktorlardan ya hep olumsuz negatifler