Sunshine48 bebeğimin tekmelerini hissedene kadar bende öyleydim . Ne zamanki 19.haftaya geldim hissetmeye başladım rahatladım . Ama stres zararlı olumsuz düşünmeyin 🌸 bende kürtaj olmuştum . Ama şuan 38haftalık hamileyim . İnşallah sağlıkla zamanında kucağımıza alacağız bebeklerimizi . Herkeste her belirt olmayabiliyor öyle düşünün şiddetli ağrınız olmasın kanamanız olmasın korkmayın . Tabi bunları yaşamayıp olumsuz sonuçlanan da oluyor çünkü tamamen kişiden kişiye değişen bir durum . Siz stres yapmayın bebişte olumsuz etkilenmesin 🌸