Ben henüz doğum yapmadım ama yenidoğan için prima aldım onu çok söylediler sleepy de daha uygun fiyatlı diye 2 paket 3 numara aldım uyguna denk geldi bir yerden sleepy kullananlar da memnun genel olarak prima kullanıp şikayet edeni duymadım ama biraz pahalı kaçıyor sürekli prima kullanamam sanırım ben 🥲