Ecekrk Kızlar merhaba bugün detaylıya girdim 22+3deyiz doktor bebeğin boyuna 23-24 cm dedi ama internete göre kısa gözüküyor bu haftalarda sizinkiler kaç cmdi doktorda heyecandan fark edip soramadım ama aklıma takıldı
Elaelaelammm Ecekrk burda herkes farklı olur canım benim çünkü herkesin boyu yapısı farklı minyon tipli iseniz ona göre boylu iseniz ona göre değerlendirin 😊her bebek farklıdır
merimiri Ecekrk ben 23 de girdim ultrasona göre 23+2 idi 28 cm di çok fark yok sanki ondan sonra büyüme atağı başlar mesela benim ondan sonra uzadı kilo aldı o zaman normal demişti mesela öyle düşün cnm zaten bir sorun olsa söylerdi
_almirasmom Ecekrk 21 haftalıkken 25 cm , 24 haftalıkken 32 cm di suan 34 hafta 46 cm benım ılk kızım 46 cm dogdu 38. Haftada suan hamıle oldum kızım daha uzun dogacak doktorda dedı ama kılosu dusuk gelıyor banada
Ecekrk Elaelaelammm yani doktor normal dedi internet 27-28 cm diyor doktor rapor sonucunda 25 diyor eşimde bende çok uzun değiliz ama internete bakınca korktum açıkçası
Ecekrk merimiri Melike_00 2 hafta önce gittiğimde 4 gün içerdeydi boyu ve kilosu 1 gün gerideydi şimdi boyu geride kilosu ilerde ama o zaman doktorum makatta durduğu için eksik ölçüyorum demişti ama işte insan düşünmeden edemiyor
Melike_00 Bende 28+4 üm. Bugün doktor artık ölçümler doğru sonuç vermez bebek büyüdüğü için ölçümlerimizde hata olabilir dedi ve benimkinin boyunu ölçmedi sadece bacak boyunu ölçtü ve normal dedi. Dün de devlet doktoru iki hafta gerilik var demişti.