Mucizeayla Kubrabsyg normal neden olmasın adetinizden hemen sonra döllenme olduysa zaten 4 haftaliktir mesela 😍
Nagis2108 Kubrabsyg evet gayet normal benimde 2 gün gecikip böyle çıkmıştı hemde kaset testti erken test bile değildi beta 2400 lerde çıkmıştı kan testindede ama ikiz felan değil ikizin koyu çizgi ve beta ile pek ilgisi yok😃hayırlı olsun test bozuk değilse hamilesiniz🌸
Kubrabsyg Fazla net geldi arkadaşlarım bence büyük ama sana öyle geliyor silik falan çıkması lazım derken cidden adetimden 2 gün geçti yaptım sonuç bu
Aylaa123 Kubrabsyg fazla net duruyor ama erken döllenmeyle tutmus olanilir illa çok silik çıkmasına gerek yok kan verin pazartesi hayırlı olsun 🌸
Kubrabsyg Aylaa123 pazartesi uçakta olacağım Salı inşallah 🌸 bugün acile gittim ama aciller beta kaldırmış 🥹
Cimenn1223 Kubrabsyg benimde 2 gün gecikmeyle kasett testte böyle çıkmştı herkeste silik çkıcak diye birsey yk