Aysegul34ey Benimde doğduğumda öyleymiş hala da var hatta muayeneye gittim bunun riskli bir şey olmadığını söyledi doktor.Sonradan gelişirse sorun,ama doğuştan varsa sorun yokmuş,benim kızım da da vardı fakat büyüdükçe geçti içiniz rahat olsun çok riskli bir şey değil kendiliğinden geçecektir💚