gokyuzu777 Kızlar 8 haftalık hamileyim çok bulantım var yemek yapamıyırum yiyemiyorum uykumdan uyandırıyor mide bulantım. Ben de prilam kullanıyorum ama hiç etkı etmedi. Sanah erken kalkıyorum bulantı yuzunden. Halsizlikten uyuyorum kahvaltıdan sonra
elif475475 gokyuzu777 o kadar beni anlatmış ki 🥲 ama ilaç vermedi doktorum bugün istediğim halde. İlaçsız da geçmiyor sanıyordum 🤦🏻♀️
Gmhg gokyuzu777 gebeliğimin 3. Haftasında başladı bulantım herkes çok erken dedi ama benim normaldede midem biraz fazla hassastı belkide ondan kaynaklandı o şekilde öğrendim gebeliğimi adetimden önce. prilam kullandım etki etmişti bende doktorunuzla görüşün ilaç değişikiliği yapıyolar diye biliyorum ama çok şükür 14. Haftamdan sonra epey azaldı suan 18. Haftaya girdik tam anlamıyla geçti diyemem ama ilk haftalara göre epey azalmış durumda inşallah sizinde geçer hamileliğin tadını çıkartırsınız ☺️🤲🏻💐
Reina gokyuzu777 olmaz mı, hiç kalkamıyordum ki. Taze zencefil ve ballı çay iyi geliyordu. 2 tane prilam geceden alıyordum. Kendimden nefret ediyordum artık 19. Haftada geçti
Rabia97 gokyuzu777 canım bende 8 haftalığım çok şükür bu hafta baya azaldı koku hassasiyetim ve bunaldım inşallah seninkinde geçer
1palyaco gokyuzu777 19.haftaya kadar prilam kullandım . Bende etki ediyordu çok şükür. İçmediğim de istifra ediyordum safra kusuyordum . Halsizlik deseniz vardı uyuyordum gün içinde Allahtan benim o aylar kışa denk geldi gündüz uyunuyordu ama şimdi havalar sıcak Allah yardımcın olsun inşallah . Ama normal yani halsizlik bulantı hamileliğin ilk haftalarında .
Zseda gokyuzu777 gece 2 tane,öğlen 1,akşam 1 şeklinde alırsanız etki eder. Benimde yoğun bulantilarim vardi. Vücut biraz hamilelige alışınca 3 e indirdim günde 3 tane anca iyi geliyordu.
Sumisali_ gokyuzu777 ilk gebeliğim de söylediğiniz herşeyi doğuma kadar yaşadım bunu kesinlikle korkutmak amaçlı söylemiyorum ikincisinde 21 haftalığım ara ara oluyor.Prilamı sabah akşam 2 şer şeklinde alırsanız biraz rahatlatır onun dışında salatalık yeşil elma bunlar çok iyi geliyordu bana sizde deneyebilirsiniz.Birde tıka basa yememeye çalışın eminim yedirmiyordur ama aklınızda bulunsun çok geçmiş olsun 😊
Serife3304 gokyuzu777 14.haftaya kadar çektim ben de maalesef şimdi geçti çok şükür prilam bende de etki etmemişti
Reina gokyuzu777 yok canım kimden duysam hep 2 tane içiyor 1 tane bende de etki etmezdi. Doktoruna danış gece 2 gündüz 1 tane al
Zseda gokyuzu777 yanlış içiyorsunuz. Gece her türlü 2 tane aynı anda içiliyor zaten. Önerilen bu prospektuse bakarsaniz orda da yazar..
elif475475 gokyuzu777 sadece bulanıyormuş kusacak kadar kötü olduğunu düşünmedi dayanıyorum diye düşündü sanırım ama bence baya kötü bir bulantı 🤦🏻♀️ ilk bebeğimde hemen yazmıştı halbuki şimdi vermek istemedi