aslanbeyy ikili test yaptıracaktım çok saçma ki pazartesi gittim ense kalınlığını ölçen doktor yokmuş persembe gelin dediler dün gittim doktor yine yok korona olmuş benimde haftam gececekti haliyle ilgisizlerdi soğudum fetal de yaptıramadım sıkıntılar oldu doktorum da ya boşver üçlü test yaptırırsın diyince kaldım böyle ortada o yuzden eşimle hastaneyi ve doktoru değiştirme kararı aldık