Iskandinavgelini sevdasevda doktorunu aramalısın bence. Ne olur ne olmaz. En azından için rahatlar doktorunun cevabına göre.
Elif82 sevdasevda hiç mi Yok pek mi Yok tatlım hareketleri yavaşlayabilir sürekli aynı ritimde olmayabiliyor
Gulcanhazan sevdasevda canım genelde yüksek sesli şeylere tepki verebiliyorlar istersen deneyebilirsin 🙈
Deletedmom431 sevdasevda canım ara ara hareket ediyorsa korkma yeri daralıyormuş gittikce inşallah Birsey yoktur 🙏
sevdasevda Iskandinavgelini devlet hastanesinde kontrole gıdıyoruz o yüzden doktor numarası yok ki canım
Melekhira sevdasevda canim o zamanlar benim gunduz 1 kez fln oynardi genelde yattigimda gce yarilari olurdu cok suan 30 zum yerinde durumuo gece gündüz endişelenme bosa
Myhoney sevdasevda bnmkide çok hareketsiz sabah bi hissederim bşde aksam oda canı isterse.ama sağlıklı bebegim.
sevdasevda Deletedmom431 bilmiyorum son zmanlarda haraket pek olmuyor canım hissetmeye çalışıyorum hep korktuğum için
Dnzcngz sevdasevda o haftalarda benimde öyleydi 2 gün çok hareket ediyordu sonraki 2 gün nerdeyse hiç hareket etmiyordu. Şimdi 27 haftalığım uyuyor birkaç saat sonra tekrar hareketleniyor.
sevdasevda Dnzcngz Melekhira gerçekten mi ne bileyim kızlar endişe ediyorum çok bişey mi var diye 🤔🤔 gün içinde pek haraket yok hıssetmiyorum bu yüzden korkuyorum
Iskandinavgelini sevdasevda sabaha kadar takip et bence sabahta git hastaneye. İhmale gelmez muayene olursun kafan rahat eder. Belki de hareketsiz çocuktur şuan için bilemeyiz ama aklında takılı kalıcağına git görün doktora.
sevdasevda Tubabora sizde mi hissetmiyordunuz hareket 😐 birde benim ilk ya belki de ondan anlamıyorumdur 🤔
sevdasevda Iskandinavgelini yok canım ne kusuru olur mu öyle şey 🙂 bilmiyorum zaten çok aşırı hareket hissetmiyorum bu ana kadar da aşırı hareket hissetmedim gün içinde ise yıne hareket olmuyor arada nadir 2 kere karnıma vuruyor sonra duruyor
elifff07 sevdasevda o zamanlar benimde öyleydi cnm korkma bende endişelenmiştim suan 27haftamdayım gayet hareketli maşallah yinede için ferahlasın diosan ya kontrole git yada arkadaşın dediği gibi sağlıkocağına git ama korkma yani sonuçta arada vuruyomuş
DeryaOguzhan Benim de gün içinde çok hareket etmiyor ya da iş yoğunluğundan hissedemiyorum akşamları uzanınca daha fazla hissediyorum. 23 haftalığız. Bu arada eğer siz de benim gibi çok evhamlanıyorsanız sağlık ocaklarında bebeğin kalp atışını dinleyebilirsiniz. Ben bi kaç defa gittim 🙈
sevdasevda elifff07 Gulcanhazan Umutlu2272 DeryaOguzhan kızlar çok teşekkür ederım hepinize 😐 artık korku sardı beni sormak istedim sızlere de 😐 sağlık ocağına gidecem rahatlamak için 🤷♀️ Çok değişik bir duygu endişe alıyor beni 😊 ama az da olsa rahatladım sayenizde 😊
Umutlu2272 Valla canım ben çok konuştuğumdan mı ne hep karnımı seviyorum kızım diye hemen tepki veriyor bizim kız tekme atıyor.gündüZleri uyuyor geceleri daha hareketli. Ama tabi bazı bebeklerde böyle uykucu sakin olabiliyor.doktora gitmenizde fayda var burdan pek sonuç çıkaramazsınız.