11 gibi falan başladı hala geçmedi ağrı kesici içtim bana mısın demedi uyuyım dedim yarı uyur uyanık 2 saat uyumuşum şiddetli baş ağrısıyla uyandım sanki kafamı üstten sıkıyorlar gibi ağrıyor kafamınn üst kısmı yani alnım dahil ve midemi bulandırıyor artık tansiyon ölçüyorum 13-7 çıktı sabahta 12-6 dı bu aralar böyle çıkıyor zaten normal yani duşa girdim çıktım şimdi bi tık hafifledi gibi ama yine var napmam lazım 💆🏻♀️