36+5 günlük olduk bugün sabah uyandığımda iç çamaşırım da kahverengi leke gördüm 1-2 saat sonrasında ayağa kalkınca akıntı hissettim bakımca biraz daha fazla leke vardı. Onunla birlikte sağ boşluğuma çok şiddetli ve aralıksız bi ağrı girdi. Doktoruma yazıp gittim nst de bişey çıkmadı bebek hareketleri kalp atışı vs. Normal doktor haftaya gel dedi. Ama benim ağrım var ve doktordan geldikten sonra lekelenme de bitmedi yine gelmeye devam ediyor, yaşayan var mı bu durumu hanımlar :(