Hifaa123 Kızlar 6+2 günlük hamileyim bulantım çok oluyor ve bu her şeyimi etkiliyor yemek bile yemek istemiyorum prilam kullanıyorum ama hiç bir faydası olmadı
zamloss123 Hifaa123 kaç tane içiyorsun canım ilk 3 ay çok zor geçiyo uyku halsizlik, ben sana 2 akşam 2 tane içiyordum günde 4 taneye kadar içebiliyosun
elif475475 Hifaa123 ahhh ben de ben de ve bana doktor ilaç da da yazmadı kusmadıgın için ihtiyacın yok dedi. Ama aşırı halsiz ve her şeyden tiksinir haldeyim. İkinci bebeğim bu 11 haftaya kadar sürmüştü diğeri bu erken bitse bari 🥹
Hifaa123 zamloss123 gece yatmadan önce 1 tane aldım öğleden sonra da 1 tane aldım canım şuan bende berbat durumdayım
Hifaa123 elif475475 benim de 2. Hamilelik ilki 9 ay sürdü neredeyse doğuma giderken çıkarken bile kusuyordum korkuyorum bu Hamilelik de öyle olur
elif475475 Hifaa123 aa ben ilkinde bulantı yaşadım 11 haftada bitti bir de doğum yaparken üç kere kustum o kadar. Ama 9 ay bulantı zordur 🥹
gokyuzu777 Kızlar 8 haftalık hamileyim çok bulantım var yemek yapamıyırum yiyemiyorum uykumdan uyandırıyor mide bulantım. Ben de prilam kullanıyorum ama hiç etkı etmedi