Her hamilelik farkli biliyorum ama önceki hamileligimde tam 33 haftada 2500 gramdi bebegim.Bu gün kontrolüm vardı 32+3 bebegim tam 2000 gram cıktı aslinda kilosuna takilmadim gebelik sekerim var her sey yiyemiyorum her sey yiyemedigim icin özellikle de meyve olarak muz kasar peyniri dondurma hurma balli süt(kilo yapiyor derler ya) tüketemedigim icin hep ne yersem yiyeyim zayif kalacakmis gibi hissediyorum kilosu ilk kizima göre az gibi geldi sanki besleyememisim gibi.Doktor kilosu gayet iyi her hamilelik ayni insanda bile farkli ilerler dedi ama anne yüregi iste sizce az mi kilosu ?