Kızlar kızım 5 yaşına girecek ağustos ta boyu 105 cm kilosu 18 yaşıtlarına göre zayıf ve kısa diyorlar neyse bu konuya çok takıldım zamanında ama akışına bırakıyorum sağlık önemli olan .. ben gerçekten kullanan memnun kalmış devamını getrmıs vitamın tarzı bişey almak istiyorum gelişim iştah boy vs. Argivit dediler ama bilemıyorum hıc kullanmadım lutfen yazın tavsiyelerınızı şimdiden teşekkürler