Merhaba 4+4 haftalık gebeyim yumurtlama döneminde hafif kahverengi kanamam olmuştu, tekrar adet döneminde aynı şekilde iki gün süren hafif kahverengi kanamalarım oldu sonra test yaptım gebe olduğumu öğrendim bugün tekrar kahverengi küçük küçük pıhtılı kanamam oldu doktorum hafta sonu çalışmadığı için sizlerden yaşayan var mı diye sormak istedim ne yapmalıyım ?