Esra_metehan34 ben 7 haftalıkken bir kere gitmiştim bı daha gitmedim şimdi 27 haftalık oldum randevu bakıyorum doğumu nerde yapacam kararsızım yani bikac kere gitmek yeterli olur diye düşündüm aslında ama olmaz mı acaba. Bir de size doktor mu bakiyor artık genelde hep asistan var