Cahide_Akbulut38 Merhaba hanımlar 🌸 Rahim filmi hakkında bı bilgisi olan var mı ? Nasıl çekiliyor ne zaman cekiliyor regl olmak şart mı rahim filminde veya ilişki düzeni rahim filminden ne zaman sonra oluyor ??? Yardımcı olur musunuz şimdiden teşekkürler ❣️
mucizem4423 Cahide_Akbulut38 canım adet bitiminde çekiliyor eğer bi kaç gün geçiyorsa adet bittikten sonra eşinle beraber olmuyorsun ilişki yasak biraz antibiyotik kullandırmışlardı bana enfeksiyon oluşmasın diye. Anestezisiz çekilmemeni öneririm öyle bi durumun varsa
Tosbalak Cahide_Akbulut38 Mayıs ayında bursada özelde çektirdim. Adet bittikten 5 gün sonra çektiler bana. Hsg sonrası Antibiyotik verdi doktorum ve 3 gün ilişki yasağı oldu. Bu arada Anestezili çektirmek en mantiklısı. Sonucum temiz çıkmıstı bu ayda hamileliğimi öğrendim hsg hamilelik ihtimalini arttırdığı için cektirmistim çok şükür işe yaradı.
Verda9224 Cahide_Akbulut38 10 gün önce çektirdim anestezi olmadan ne kadar korka korka gitsem de anestezi istemedim iyi kide istememişim çünkü hiçbirşey hissetmedim 3-4 dk işlem zaten ben Şişli Echomar da çektirdim ertesi günü de ilişki oldu ilişkiyle alakalı doktor bişey söylemedi ama üstünden bi kaç gün geçse daha iyi olur sanki
Nil_yusflu Reglden hemen sonra çekiliyor eğer İstanbul’da oturuyorsan en uygun çeken yer Kadıköy’de ben daha yeni çekindim temiz çıktı sonucum çok şükür
Tosbalak iozenn anestezili çektirdim anestezi etkisi çok kısa sürdü korkulacak bir şey değil yarım saate ayılıp çıktım hastaneden 3 gün kanama oldu normalmiş oda 8 bine çektirdim Medicalparkta Bursa’da