Kızlar 31+5 haftalığım dün gece biraz Islandığımı fark ettim ama idrar mıydı yoksa bebeğin suyumuydu çok anlam veremedim bebek çok baskı yapıyor bundan dolayı idrarımı Tutamadığımı düşünüyorum biraz önce de lavaboya gittim kalktıktan sonra Tutamadığımı fark ettim suyum olduğunu nasıl anlayacağım pazartesi günü kontrolüm var bekliyim mi yoksa gideyim mi bilemiyorum Çok aşırı gelmiyor damla damla geliyor