Damla34567 @Anonimmmmmm Ben çok buz yiyordum ,diğer günde akşama kadar afedersin kusuyordum demekki buz yüzünden midemi üşütüyormuşum fazla yemeyin derim 🙃
EceNaz26 Anonimmmmmm kaynanam çocuğun beyni doncak diyor bana artık bende diyorum bişey olmaz başı aşağıda totişi üşür 🤣🤣 bu havalarda baska birşey iyi gelmiyor yapcak bisey yok maalesef 😄
Aylaa123 Anonimmmmmm tabikide bişey olmaz sadece midenizi üşütebilirsinşz onun harici hiç zararı olmaz