Cemreeamine https://mutluresim.com/images/2024/06/23/zaJrTr.jpeghttps://mutluresim.com/images/2024/06/29/zd9eQC.jpg[](https://)
Cemreeamine İlk defa yaptım şimdi koyu çizgi olana kadar her gün deneyip takip edicem dimi koyu çizgi olunca yumurtlama oluyor
Nergisim09 Cemreeamine aynenn canım testi yapmadan önce 2 saat sıvı tuketme öle testi yap sonra bide ilk idrarle yapma hep sabit aynı saatlerde yap koyu olan gibi yanındaki de aynı koyulukta olacak
Zeyson Cemreeamine bende senin gibi bugün başladım cnm 23 ünde adet olmuştum benim testimde şuan aynı bu koyulukta
Ayshababy Nergisim09 hangi dongunu gordum yumurtlamayi cnm ben 15ci dongumdeyim hala pik olmadi silikleşmeye başladi 25-28 arasi adet oldum icin yumurtlama olmasi gerekirdi
Nergisim09 Ayshababy ayın 12 sinde adet oldum yumurtlamayı da 26 Haziran da gördüm tam 15. Gün yumurtlama oldu
Cemreeamine Bende çikolata kisti var regl zamanım tutmuyor bir olmuyor hiç yumurtlama zamanımda belli olmuyor o yüzden başladım bakalım iki koyu çizgiyi görene kadar devam