Gamzeee79 benimde ilk doğumum, iki defa çatı muayenesi oldum ikisinde de çatı dar dedi. 38+3te sezaryen oldum riske atmak istemedim yırtıklar vs olacağı için. Korkutmak istemem ama sezaryenden sonra iki defa gelip karnıma bastılar içimdeki kanamayı çıkarmak için. o acıyı anlatamam hayatımda bu kadar acı çekmedim. sonrasında da uzun süre çocuğumla ilgilenemedim, dikişlerimden dolayı yatağa yatıp kalkma WC banyo çok zordu. sütüm gelmedi vs. 20 günlüğüz hala sütüm tam anlamıyla geldi diyemem. Böyle olacağını bilsem kesinlikle normali denerdim. Benim yeni fobim sezaryen oldu diyebilirim 🫤size tavsiyem başka doktora da görünün öyle karar verin, sezaryen kolay değil kesinlikle.