Prensesannesibir -3 adet 5 lı yeni doğan takım -2 adet tulum -2 adet çıtçıtlı kısa kollu şortlu takım Kendim için -2 adet atlet kilot ve emzirme sütyeni -1 adet pijama takımı tesettütlü olduğum için hastaneden çıkarken eşofman takımı aldım rahat olsun diye -emzik biberon süt sağma makinesi müslin örtü ağız ve ter bezi bez ıslak mendil peçete pişik kremi göğüs ucu kremi puset yetişkin bezi ped koydum eksiğim var mı kızlar aklıma gelenler bunlardı yardımcı olursanız sevinirim 😊
elmaelmaelma Prensesannesibir bebek için koyduğunuz kısa kollu şortlu takımlar gereksiz bence. Temmuz ağustosta doğsa da yenidoğan olduğu için öyle giydirilmez bence, tek kat uzun kollu giydirirsiniz. Kendiniz için de yedek pijama almalısınız, bir takım az olur
Hulo2105 Prensesannesibir mesela 2 tane çıtçıtlı şortlu takım fazla. Zaten 3 tane 5 li takım var 2 tulum var bi daha. Normal doğumsa zaten yatıcan 1 gece. Sezeryansa 2 gün bile olsa yine çok. Ben 1 çekim için 10 lu 1 tane 5 li bir tane de alt üst zıbınlı set koydum o kadar.
Prensesannesibir Hulo2105 yaa çok teşekkürler ben ilk kızımda kıyafetini az koymuştum evle hastane arası çok uzak rezil olmuştum kızım hep kustu ve kakası çıkmıştı o yüzden ama çıkarayım dediğiniz gibi fazla olmuş sanırım
Hulo2105 Prensesannesibir mesela şöyle 2 tane beşli al 1 tulum al istersen 1 tane de şortlu al yeterlidir ❤️
gizemSA Bebek bezi bebek için penye battaniye ve müslin bebeği taşımak için puset kendiniz usuyebilirsiniz belki ince bir hırka
nurdangg Eğer normal doğum yapacaksanız sancı sürenize bağlı olarak ara ara duş almanız gerekebilir yanınıza havlu yedek pijama almanızı öneririm