Nihalaslan Kızlar gittim ultrasona 5+3 dedi kese güzel dedi kanama yok dedi kese boyu 1.26 kalp atışı için 2 haftasonra dedi folik asit verdi sizde nasıldı yaaaa
Ummu__Meryem Nihalaslan ben o haftalarda hicbirseyi dr gormedi tabi devlet hastanesiydi 6haftada alttan bakti bilmem saydi kanama alani var bilmem ne kalp atisi yok vs 7haftada ozele gittik gun be gun bebegim ilerliyormus+kalp atisimiz vardi kanama alani vs yoktu
sweetmom_ Nihalaslan ben pazartesi günü. 5+1 olacağım acaba gorurmuyum bende. Hayırlı olsun bu arada sağlıkla kucağına alırsın inşaallah.
Tosbalak sweetmom_ 5+4 te kese gözüktü benimde göbek bölgesinde fazla yağlanma yoksa daha erken gözükebiliyormus doktor bana o şekilde söyledi. 2 hafta sonrada kalp atışı için çağırdı onu bekliyorum 6 hafta 2 günlük olduk.
sweetmom_ Nihalaslan doktorum istedi o gün gitmemi. Açıkçası çok merak ediyorum ve sabırsız bir insanım da.
Kubrabsyg sweetmom_ Ben sadece evde testte öğrendim kan falan bile veremedim daha 😌 betanız kaç acaba