Ksmkubra evet her şeyi küçük şu an😂 doğum kilosu 2200 gramdı, 1900e düşmüştü. Şu an 42 günlük, 3100 gram, 48 cm. Biz de minyon değiliz, ben de prematüre doğdum ailemden akrabalarımdan uzunum fazla gelişmişim 😂 hamileliğimin en başını hatırlamıyorum doğrusu gelişimi geride olsa söylerlerdi herhalde. Gerçi ben 6 doktor değiştirdim, cihazlar hep farklıydı o yüzden de hatırlamıyor olabilirim. İlk 30. Haftada söyledi doktorum karın ve baş çevresinde gerilik var 3-4 hafta dedi. Aynı gün perinatolojiye yönlendirdi. İkisi yine aynı gün 37.haftada doğum görünüyor bu şekilde giderse dedi, her hafta kontrole gittim. Her şeyime dikkat ettim ama gerilik hiç azalmadı. Bu kadar gerilik de normal sayılmadığı için doktorum 37+1 i bile beklemedi, 37+0da doğuma girdim. Yani bilemiyorum bekleyenler de oluyor. Arada bir aklıma geliyor acaba beklesem ne olurdu diye ama çok şükür yavrum yanımda, bir şekilde büyür. Çok küçük olduğu için kimse kucağına almak istemiyor benim de işime geliyor zaten almasınlar 😂 iyi yandan bakalım💞