kızlar bebeğim elma yiyordu ağzındakikeri çıkarmış ve benim temiz oğlum gidip ütülenecek sepettekilerden yeni gömleğimi alıp onunla silmiş. Bi kere bile gitmemiştim bembeyaz gömlek. heryeri elma sarılığı olmuş. hemen beyaz sabunla çivileyip leke çıkarıcı sıkıp makineye attım ama çıkmadı var mı tavsiye edebileceğiniz bir şey 🥹🥹