Oznurbagdas Merhaba kızlar gebelik şekerim çıktı şuan 29 haftalık gebeyim 🥲hiçbirşey yiyemiyorum şeker yapmasın diye çok zor geliyor ama gebelik şekeri neler yapıyor erken doğum vs diyen de var ilaç kullansam da olur mu bu
_ozlmm Oznurbagdas Diyet listeniz yok mu diyet listesine göre bir şeyler yiyin benim de şekerim çıktı ilk bir kaç gün doymadım ama sonradan alıştım açlık hissettiğim de kuru yemiş tarzı bir şeyler atıştırıyorum meyve falan yedikten sonra yoğurt yiyorum yoğurt dengeliyormuş beyaz ekmek makarna hamur işleri çok yükseltiyormuş onlara dikkat etmek gerekiyor
teachervera Oznurbagdas Bende preaklamsi var doktor onun için ölçmemi istedi dün tokluk 120 çıktı bugün sabah açlık 85 çıktı
teachervera Bebemiz dün akşam tokluk 150 çıktı ama Makarna yemiştim ondan olabilir mi? Az önce açlık da 82 çıktı
_ozlmm Funda1636 insülin yazdı dahiliye doktoru ama kadın doğum doktorum kullanma bir hafta diyet yap tekrar şeker yüklemesi yapalım ilk bir saatte yüksek çıkması normal önemli olan 2.kan onu alması gerekirdi falan dedi bende dinledim ve kullanmadım ilaç falan sadece diyet yapıyorum