Gamzeeeeeee06 Kızlar 12 haftalığım ve idrarda protein kaçağı ve aptt değerimde düşüklük çıktı. Başına gelen var mı?
bonik Bende de keton, protein çıkıyordu uzun süre. Mide bulantısından beslenemiyordum çünkü vücudum kaslarımı yakmaya başlamış, su eksikliğinden de oluyormuş sanırım. Beslenmem düzelince geçti.